{literal} {/literal} {literal} {/literal}
Sprzedajemy, dowozimy i wymieniamy akumulatory w Tarnowie i Radłowie.
Jeśli nie wiesz, gdzie i jaki akumulator kupić dla swojego samochodu, to pogotowie akumulatorowe Tarnów zawsze służy pomocą. Sprzedawane przez nasz serwis akumulatory są fabrycznie nowe i posiadają 24-miesieczną gwarancje.
Nasze mobilne pogotowie akumulatorowe w Tarnowie, posiada w swojej ofercie akumulatory do wszystkich marek samochodów. Przed wymianą akumulatora u klienta, sprawdzamy stan techniczny starego akumulatora. Następnie dopasowujemy akumulator specjalnie do Twojego auta i montujemy go. Na koniec badamy napięcie ładowania alternatora w samochodzie.
Sprzedajemy zarówno akumulatory kwasowo-ołowiowe, jak i akumulatory EFB i AGM dedykowane do samochodów z systemem start-stop oraz z dużą ilością urządzeń elektrycznych o zwiększonym poborze energii.
Na terenie całego Tarnowa oraz okolic jesteśmy w stanie, w krótkim czasie, pomóc w rozwiązaniu problemów z rozładowanym akumulatorem w Twoim pojeździe. Awaryjne uruchomienie samochodu, ładowanie akumulatora lub wymiana akumulatora to nasza specjalizacja. Nasz serwis akumulatorowy pracuje od poniedziałku do niedzieli. pracujemy 24h. Czas dojazdu do klienta uzależniony jest od aktualnej lokalizacji mobilnego mechanika oraz ilości zleceń. Mobilna wymiana akumulatora jest najlepszym i najszybszym rozwiązaniem dla każdego, kto potrzebuje pomocy i chce zaoszczędzić swój czas, pieniądze i nerwy!
Zapraszamy do kontaktu
Poprawne ładowanie akumulatora w aucie.
Podczas ładowania akumulatora nie używać otwartego ognia, gdyż może to doprowadzić do eksplozji akumulatora. Ładowanie powinno się odbywać w pomieszczeniu ze sprawną wentylacją. Akumulatory ładujemy za pomocą prostownika.
Jeżeli do ładowania użyjemy inteligentnego, impulsowego prostownika z mikroprocesorem to możemy ładować akumulator w pojeździe bez konieczności odłączania klem (szczegóły w instrukcji obsługi prostownika). Stosując natomiast zwykły prostownik transformatorowy powinniśmy postępować następująco: Wymontować akumulator ściągając najpierw klemę ujemną a następnie dodatnią Oczyścić zaciski odkręcić korki, sprawdzić poziom elektrolitu i w razie potrzeby uzupełnić wodą destylowaną (nie dotyczy akumulatorów bez możliwości uzupełniania poziomu elektrolitu). Nigdy nie dolewać kwasu !
Podłączyć przewód dodatni z prostownika z klemą dodatnią , a ujemny z klemą ujemną. Włączyć prostownik i ładować akumulator prądem o natężeniu10% jego pojemności znamionowej np. akumulator 50Ah prądem 5A a 74Ah prądem 7,4A przez 10 godzin.
Ładowanie należy prowadzić do uzyskania przez elektrolit gęstości 1.28g/cm3 Należy zatrzymać lądowanie jeżeli temperatura elektrolitu przekroczy 55°C.
Podczas ładowania może nastąpić zjawisko intensywnego gazowania co wiąże się z niebezpieczeństwem wybuchu. Przy ładowaniu akumulatora powstaje wodór. Wodór w połączeniu z powietrzem tworzy mieszankę wybuchową, która może eksplodować pod wpływem iskry elektrycznej.
Akumulator to jedyny element pojazdu do którego nie zaglądamy za często, dopiero daje nam się we znaki jak pojazd odmawia posłuszeństwa na parkingu.
Czy wiesz że aż 36% wszystkich awarii spowodowanych jest niesprawnością akumulatora? Z tego powodu coraz ważniejsze staje się regularne jego sprawdzanie.
Nie zwlekaj!!! Przyjedź, a my sprawdzimy jego stan zupełnie za darmo!!
Akumulatory Tarnów Twoje Centrum Akumulatorowe
Zapraszamy do punktów obsługi w Tarnowie i Radłowie
To najbardziej popularny typ akumulatorów. Skonstruowane z ołowianych ogniw galwanicznych, które stanowią elektrodę, zanurzoną w elektrolicie z roztworu kwasu siarkowego. Są powszechnie stosowane zarówno w małych, jak dużych pojazdach (w Tarnowie oferujemy je w najlepszych cenach!), które są podstawowym wyborem większości kierowców.
Akumulatory kwasowo-ołowiowe dzielimy na:
Najlepszy wybór dla właścicieli motocykli, samochodów terenowych oraz łodzi i jachtów. Jak wskazuje na to już sama nazwa, elektrolit wewnątrz akumulatora jest związany w formie gęstego żelu. Dzięki temu akumulator pracuje prawidłowo bez względu na zmianę pozycji, wstrząsy czy wibracje i może znieść znacznie większe rozładowania niż konstrukcje oparte na elektrolicie z roztworu kwasu siarkowego.
Dostępne w dwóch typach o niemal identycznej wydajności: EFP (Enhanced Flooded Battery) oraz AGM (Absorbent Glass Mat), są zaprojektowane i wykonane w taki sposób, by wytrzymać wiele cykli włączania i wyłączania. To odróżnia je od tradycyjnych akumulatorów, które w takim trybie pracy tracą nawet do 50% objętości.
Niestety, akumulatory EFP i AGM to pewnego rodzaju kompromis. Choć świetnie sprawdzą się w urywanych cyklach pracy, ich żywotność jest ograniczona do maksymalnie 5 lat.
Odwiedzin